شرکت داده های مکانی مراقبت های بهداشتی Kontakt.io 47.5 میلیون دلار از گلدمن ساکس جمع آوری کرده است



Kontakt.io، یک شرکت تحلیلی با تمرکز بر سفر مراقبت‌های بهداشتی بستری، اعلام کرد که در دور سرمایه‌گذاری سری C به رهبری Growth Equity در مدیریت دارایی گلدمن ساکس (گلدمن ساکس) 47.5 میلیون دلار را تضمین کرده است.

کریستین رس، شریک گلدمن ساکس، به هیئت مدیره این شرکت خواهد پیوست.

چکار میکند

Kontakt.io از هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء بی‌درنگ (IoT) استفاده می‌کند تا بینش‌هایی را درباره نحوه حرکت بیمار در فرآیند ارائه مراقبت به‌دست آورد. این یک ابر هوش مصنوعی ارائه می‌کند که داده‌های بی‌درنگ درباره فضاهای بالینی، دارایی‌ها و افراد جمع‌آوری می‌کند تا سفر بیمار را از زمان پذیرش تا ترخیص تجزیه و تحلیل کند.

این شرکت ادعا می‌کند که پیشنهاداتش می‌تواند ضایعات را کشف کند و با جمع‌آوری اطلاعات در مورد نیازهای عملیاتی و نیازهای انسانی برای کارکنان و بیماران، گردش کار را بهینه کند.

سرمایه‌های سری C برای گسترش دسترسی این شرکت در سراسر جهان و پیشبرد پیشنهادات اینترنت اشیاء مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده خواهد شد.

“فیلیپ فون گیلسا و تیمش راه حلی در سطح جهانی ساخته اند و توانایی خود را در ارائه خدمات به برخی از خواستارترین مشتریان جهان سال به سال نشان داده اند. ما پتانسیل عظیمی را در Kontakt.io می بینیم و از کمک به تسریع بیشتر در گسترش Kontakt.io هیجان زده هستیم. ریش در بیانیه ای گفت و عرضه محصولات خود را افزایش دهد.

عکس فوری بازار

دکتر دیوید شولکین، وزیر سابق امور کهنه سربازان ایالات متحده، سال گذشته به هیئت مشاوره مراقبت های بهداشتی Kontakt.io پیوست.

شولکین او در رده های بالای بخش مراقبت های بهداشتی خصوصی کار کرده است و در سال 2015 توسط پرزیدنت اوباما به عنوان معاون وزیر بهداشت در وزارت امور کهنه سربازان منصوب شد و دو سال بعد به عنوان نهمین وزیر وزارت امور کهنه سربازان تحت ریاست جمهوری تایید شد. ترامپ.

در سال 2022، این شرکت 12 میلیون یورو (12.74 میلیون دلار) از بانک سرمایه گذاری اروپا برای حمایت از توسعه شرکت اطلاعات فضایی داخلی دریافت کرد.



منبع