کنفرانس بالینی پزشکی قانونی آیداهو در این ماه کارشناسان ملی بهداشت رفتاری را جذب خواهد کرد


ارائه دهندگان بالینی که در سیستم های سلامت رفتاری و عدالت کیفری کار می کنند در آوریل امسال گرد هم می آیند تا در دومین کنفرانس سالانه بالینی پزشکی قانونی آیداهو شرکت کنند.

کنفرانس مجازی/حضوری ترکیبی توسط دپارتمان اصلاحات آیداهو و دپارتمان اصلاح و تربیت نوجوانان آیداهو، در ارتباط با بخش بهداشت و سلامت آیداهو – بخش بهداشت رفتاری ارائه می‌شود.

این کنفرانس بدون هزینه از 24 تا 25 آوریل در مرکز کنفرانس Chinden در Boise برگزار می شود. انتظار می رود بیش از 250 نفر در این مراسم شرکت کنند. ثبت نام برای حضور حضوری بسته شده است، اما علاقه مندان همچنان می توانند برای حضور به صورت آنلاین ثبت نام کنند. شرکت کنندگان می توانند تا 12 واحد آموزش مداوم (CEU) کسب کنند.

کنفرانس امسال میزبان سخنرانان اصلی از کلرادو، جورجیا، واشنگتن و آیداهو خواهد بود. شرکت کنندگان شامل پزشکان، بازرسان تعیین شده، مددکاران اجتماعی، مشاوران و روانشناسانی هستند که در سیستم های سلامت رفتاری و عدالت کیفری کار می کنند.

اگر در آیداهو در این زمینه ها کار می کنید و مایل به شرکت در کنفرانس هستید، می توانید از طریق این لینک ثبت نام کنید: https://app.keysurvey.com/f/41708926/13af/

موضوعات کلیدی شامل بازیابی شایستگی، اختلال طیف اوتیسم، معیارهای تشخیصی، مداخلات کوتاه، پایه اخلاقی مراقبت از خود، و بسیاری از چالش‌های پیچیده دیگر پیش روی این گروه از متخصصان بهداشت روانی است که در آیداهو کار می‌کنند.

در طی دو روز در Boise، حاضران سخنرانی‌هایی از جنیفر مک ماهون، دکترای دنور فرست، و دکترای دکتر کارن گرابوفسکی، خواهند شنید. جسیکا زیلسکه، کارشناسی ارشد، آکادمی رفتار آتلانتا، و هانا بروملی، روان. M., BCBA; کرک استروسال، دکترا، بنیانگذار درمان با پذیرش و تعهد. و جنیفر اوبنشاین، DSW، LCSW، دانشیار بالینی در دانشگاه ایالتی بویز.

کنفرانس سال 2023 حدود 200 مخاطب را جذب کرد، تقریباً نیمی به صورت حضوری و نیمی به صورت مجازی.

داستین لاپری یک افسر مشارکت عمومی در بخش سلامت رفتار در DHW است.

وزارت بهداشت و رفاه آیداهو به تقویت سلامت، ایمنی و استقلال آیداهوایی اختصاص دارد. بیشتر بدانید در healthandwelfare.idaho.gov.



منبع